200 kr kuukaudessa siitä, että homma toimii ja saan tarvittaessa PALVELUA on mielestäni tämän kokemuksen jälkeen pientä.
Tuntuu kuin musta olis tulossa vanha. Mun isä on aina sanonut, ettei halvalla saa hyvää ja (minun päänpuditeluista huolimatta) asioinut vain putiikeissa vaikka netistä saisi puolet havemmalla. Alan ymmärtää pikkuhiljaa pointin. Kysyt putiikista asiakaspalvelijalta "parasta mahdollista" ja jollei se sitä ole, on myyjä sanomisistaan vastuussa ja hänet löytää helposti käsiinsä siitä samaisesta putiikista torin laidalta. Toisin käy Caymansaarilta ostetun tuotteen kanssa.
Fitness World on puolet Fitness DKta edullisempi ja nyt tiedän miten Worldin on mahdollista pitää hintansa alhaisena - eihän puolet halvemmalta voi edes vaatia palvelua. Teet valinnan silloin kun päätät säästää. Jollet tarvitse palvelua, on Fitness World varmasti varteenotettava vaihtoehto.
Avasin jäsenyyden Worldiin tammikuun alussa. Kerroin yrityksellämme olevan diili Worldin kanssa ja pyysin, josko neiti olisi löytänyt yrityksemme jostain listasta ja lisännyt minut firmajäseneksi. Mitään listoja ei ollut, mutta voisin kuulemma tulla myöhemmin tarvittavan koodin kanssa vaihtamaan jäsenyyden firmajäsenyydeksi. Hän ei huomannut mainita että vaihto maksaa 100 kr. Hän ei myöskään muistanut kirjoittaa jäsennumeroani kulkukorttiin, kertoa missä pukuhuoneet ovat, missä jumppasali sijaitsee tai miten teen netissä varauksen ryhmäliikuntatunneille. Eihän oikestaan kertonut mitään muutakaan. Jäsenyyttä oli minulle luomassa kaksi eri asiakaspalvelijaa, koska toinen hävisi sivuun juttelemaan ystävänsä kanssa. (?)
Otin tärkeimmät asiat selville poikaystävältäni, joka on aiemmin ollut Worldin jäsen. Huomasin Worldin nettisivuilla mainoksen Beauty Angelista, "kollageenivaloa" säteilevästä "solariumista", jonka on tutkittu auttavan kaamosväsymyksessä. Sivuilla kerrottiin BA varauksen toimivan samaan tapaan ryhmäliikuntatuntien kanssa. En löytänyt BAta järjestelmästä, joten kysyin paikanpäällä miten homma toimii. Poika kertoi, että kertakokeilu maksaa 70 kr ja varaus tehdään tiskillä, kuukauden jäsenyys avaa varausmahdollisuuden tililleni. Asiaa harkittuani, päätin että voisinkin lisätä BA jäsenyyden korttiini 100 kr lisämaksusta. Jäsenyysmuutosta tehdessä kävi kuitenkin ilmi, ettei se ollutkaan enää mahdollista fimajäsenenä. Kysyin taas paikanpäältä, mikä neuvoksi. Tällä kertaa oikein mielyttävä asiakaspalvelija lupasi hoitaa jäsenyyden kirjoittamalla viestin laskutukseen, missä voisivat muuttaa jäsenyyden manuaalisesti. Hän pyysi minua kysymään tiskiltä ensikerralla kun tulen, onko asia selvä. Kysyin ja ei ollut. Sama tyttö, joka ensimmäisellä kerralla oli häipynyt juttelemaan kaverinsa kanssa kesken kaiken, kertoi nuivasti ettei koko jäsenyysyhdistelmä ole mahdollinen, mutta hän voi kyllä varata minulle samalle päivälle ajan ja se maksaisi 70 kr. Kerroin hänen tarjouksensa olevan melko kehno ottaen huomioon, että kuukauden jäsenyys maksaisi vain 30 kr enemmän. Hän tuijotti minua sanomatta mitään, joten poistuin.
Vastaus viiden arkipäivän sisällä. |
Lähetin asiasta kysymyksen asiakaspalveluun sähköpostitse, jossa kerroin ensin heidän loistavasta asiakaspalvelualttiudestaan tiskillä, sekä kysyin ovatko he tarkoituksella tehneet BA jäsenyyden niin vaikeaksi firma-asiakkaille. Sain vastauksen kahden viikon kuluttua:
Hej
Thanks for your email.
Thanks for your email.
I can see your membership is cancel. Is your mail no longer relevant?
Har du yderligere spørgsmål, kan du finde svar på www.fitnessworld.dk. Ellers er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen
Marlene
Fitness World medlemsservice
Har du yderligere spørgsmål, kan du finde svar på www.fitnessworld.dk. Ellers er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen
Marlene
Fitness World medlemsservice
Vastasin viestiin kysymyksellä, miksi jäsenyyteni on peruttu ja pyysin heitä vastaamaan edelleen lähettämääni viestiin. En ole vielä saanut vastausta.
Kun seuraavan kerran olin menossa kahvakuulatunnille, kysyin miksei korttini toimi. Mies tiskin takana kertoi minun itse lopettaneen jäsenyyden 30.1 ja ettei sitä saanut enää takaisin. Kerroin olevani menossa varaamalleni kahvakuulatunnille ja hän informoi minua varauksien tietenkin poistuvan järjestelmästä jäsenyyden päätyttyä. Jatkoin inttämällä, että ainakin itse näen varaukset edelleen tiilläni ja sain kuin sainkin hänet printtaamaan minulle paikkalipukkeen kahvakuulatunnille. Hän päästi minut sisään ja lupasi lähettää pomolle mailia asiasta. On siis nyt pomon kiltteydestä kiinni suostuuko hän kirjaamaan minut takaisin jäseneksi vai ei. Samalla takanani jonotti asiakas maksamaan palautusjuomaansa ja tiskin takana kaksi tyttöä söivät eväitään ja juttelivat iloisesti. Kun tein lähtöä toinen tytöistä kysyi ohimennen jos miehellä olisi ollut jotakin asiaa heille.
Olen melko varma, etten ole painanut nappia "lopeta jäsenyys" ja sen jälkeen "oletko varma että haluat lopettaa jäsenyyden - KYLLÄ".
Sen voin sanoa, että jollei minua enää jäseneksi kirjata, en välttämättä vuoda kyyneliä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti